فسفرپلیت

ساخت وبلاگ

دلیل استقبال از فسفرپلیت در بازار تجهیزات دندانپزشکی

رادیوگرافی دستگاهی است که برای تصویربرداری از دندان در دندانپزشکی استفاده می شود و بسیار کاربردی و مهم است .در کنار این دستگاه مدل جدید تر و به روزتر فسفرپلیت است .عملکرد فسفرپلیت نیز مانند رادیوگرافی است و تنها تفاوت های جزئی دارد. اشعه ایکس به کریستال های فسفر تابیده می شود و سپس به کمک لیزر این تصاویر خوانده می شوند و این خوانش باعث به نمایش درامدن دیجیتالی تصاویر می شود و دندانپزشک می تواند به صورت فایل تصاویر را ببیند.

این دستگاه مزیت های بیشتری نسبت به دستگاه رادیوگرافی دارد که از مهمترین انها این است که اشعه کمتری به بیمار برخورد می کند و سنسورهای این دستگاه مانند DR های قدیمی پر هزینه نیستند. نحوه کار با ین دستگاه نیز بسیار ساده است .در ادامه طرز کار فسفرپلیت را برایتان شرح می دهیم تا متوجه شوید که چقدر طرز کار ساده ای دارد.

در فسفرپلیت ابتدا پلیت هایی که تصاویر بر روی انها ذخیره می شود پشت قسمتی که قرار است از ان عکسبرداری شود در یک کاست قرار گرفته می شود بعد از قرار گیری پلیت در جای مناسب اشعه ایکس به این پلیت ها تابانده می شود  و توسط لیزر مخصوص اطلاعات گرفته شده از روی پلیت خوانده می شود و این تصویر را می توان به راحتی برروی سیستم ذخیره نمود و بر روی پرونده الکترونیکی بیمار قرار داد تا هر زمان که دندانپزشک نیاز به ان پیدا کند بتواند به راحتی دسترسی داشته باشد و در واقع سابقه بیمار را مشاهده نماید.

مزایای دیگری که برای این دستگاه می توان نام برد استفاده راحت تر از سیستم مبتنی بر سنسور است زیرا پلیت های مورد استفاده در این دستگاه بسیار نازک تر از فیلم هستند و به راحتی قبال استفاده می باشند. مورد دیگری که بسیار مورد استقبال دندانپزشکان قرار گرفته است مقرون به صرفه تر بودن است. پلیت ها ی هزینه کمتری نسبت به سنسور دارند و هر پلیت قابلیت استفاده تا 2000 بار را دارد.

فسفرپلیت به صورت وایرلس است و کار با ان بسیار ساده تر است و بیمار در زمان گرفتن عکس احساس راحتی بیشتری دارد.تصویربرداری در این روش به صورت دیجیتال می باشد و تصاویر گرفته شده قابل اشتراک گذاری هستند . در خرابی دستگاه نیز تعمیر و نگهداری ان نیز بسیار مقرون به صرفه است و کار با این دستگاه به قدری ساده است که نیاز به اموزش خاصی ندارد و کاربر به راحتی میتواند از ان استفاده نماید.

برای خرید این دستگاه زمانی که به بازار تجهیزات دندانپزشکی دندانپزشکی مراجعه میکنید با تنوعی از محصولات روبه رو خواهید شد که برای انتخاب انها شاید دچار سردرگمی شوید. توصیه ما به شما عزیزان این است که قبل از اقدام به خرید اطلاعات لازم راجع به محصولی که می خواهید به دست اورید و ببینید که کدام برند و مدل پاسخگوی نیازهای شماست و از طرفی چه برند و محصولی دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش خوبی است.

سایت های فروش تجهیزات دندانپزشکی دارای کارشناسان متخصص فروش هستند که شما را در خرید فسفرپلیت و یا هر دستگاه دیگری که مد نظرتان هست راهنمایی می کنند و استفاده از این اطلاعات قبل از خرید لاز و ضروری می باشد و باید از ان استفاده نمود.شرکت ها این امکان را فراهم کردن تا با ارئه مشاوره دقیق و سنجیده اگاهی دندانپزشکان را در زمان خرید بالا ببرند.

 

فسفرپلیت...
ما را در سایت فسفرپلیت دنبال می کنید

برچسب : فسفرپلیت, نویسنده : marzi phosforplatedental بازدید : 52 تاريخ : دوشنبه 23 فروردين 1400 ساعت: 21:34